«Powrót

Zmiany w obsłudze klienta w Delegaturze Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

Zmiany w obsłudze klienta w Delegaturze Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

Zmiany w obsłudze klienta w Delegaturze Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu

  • Zdecydowaliśmy się na czasowe ograniczenie dostępu do Delegatury Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu przy ul. Zielonogórskiej 3 ze względu na rozprzestrzenianie się koronawirusa.
  • Ograniczenie potrwa do odwołania.
  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z KAS.

Swoje sprawy załatwisz na 3 sposoby:

Telefoniczne uzgodnienie z funkcjonariuszem, w sprawach:

  • zgłoszeń celnych: 77 402 32 62
  • platformy PUESC: 77 402 32 30
  • postępowań celnych i podatkowych: 77 402 32 28
  • rejestracja ewidencji: 77 402 32 15; 77 402 32 47
  • potwierdzanie spisów: 77 402 32 15; 77 402 32 47

Forma elektroniczna: 

W wyjątkowych sytuacjach poprzez kontakt osobisty z pracownikiem kancelarii urzędu:

  • Ograniczamy osobisty odbiór dokumentów do niezbędnego minimum.
  • Dokumenty postępowań celnych i podatkowych będą przekazywane za pośrednictwem Poczty Polskiej.