Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- złożyć wniosek na adres: Urząd Skarbowy w Oleśnie, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno,
- wysłać e-mail na adres: us.olesno@mf.gov.pl (link otwiera nową wiadomość w programie obsługi poczty elektronicznej),
- skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu Infolinii KAS: 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych, 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych,
- skontaktować się osobiście, zgłaszając się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania: poniedziałek w godzinach od 8:00 do 18:00, wtorek - piątek od 8:00 do 15:00,
- skorzystać z elektronicznej platformy usług administracji publicznej e PUAP (link otwiera nowe okno w innym serwisie)
- przekazać pismo na adres do doręczeń elektronicznych (ADE): AE:PL-71554-11894-VUEJA-26
- przekazać pismo poprzez konto w e-Urzędzie Skarbowym (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym)
- Jeśli jesteś osobą uprawnioną, czyli doświadczasz trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się i chcesz skorzystać z pomocy tłumacza postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
Materiały
- Instrukcja zgłoszenia przez osobę uprawnioną chęci skorzystania z usługi tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika.
- Sposób zgłoszenia przez osobę uprawnioną chęci skorzystania z usługi tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika.
W kontakcie z naszym urzędem osoba słabosłysząca może także skorzystać z systemu pętli indukcyjnej na sali obsługi klienta i w punkcie rejestracji wizyt.
